nedeľa 13. januára 2013

ZimÁ



Keď nasneží ako v rozprávke.... a vyzerá to u nás ako v Mrázikovi. (A ja sa cítim po Vianočných sviatkoch viac ako Marfa, než ako Nastenka J ). A keď môj chlop sa cíti ako Ivan ;) . . .




Rada by som tu napísala jednu úvahu, ktorá mi už dlhý čas zaneprázdňuje mozog. Veľa ľudí  sa prekvapí ak má v dnešnej dobe niekto v dvadsiatich štyroch rokoch dieťa, vraj je to skoro... Ale, je? Naozaj? Minule som si to trošku počítala, keď budem mať tridsať rokov, malý bude mať  šesť, keď budem mať štyridsať, Leo bude mať šestnásť. Som zvedavá, ako budem v takom veku schopná porozumieť pubertálnym výkyvom môjho syna. Koľko rokov budete mať vy, keď bude vaše (budúce) dieťa  v puberte? Nechcem aby to vyznievalo provokatívne, len chcem aby aj ja som bola pochopená. A nielen z tohto dôvodu... Dieťa človeka rozhodne zmení, (neviem povedať, či k dobrému, alebo zlému ) myslím, že týmto smerom sa to ani definovať nedá, skôr sa zmení myslenie, prístup k životu, človek zreje... ako dobré portské. ALE svoju podstatu človek nezmení ani pri dieťati, stále som tá istá osoba ako predtým, stále ma zaujímajú rovnaké veci ( aj iné ako cena plienok, čo mi prinieslo dieťa), úchylné obrázky, dobrý dubstep atď... Ide mi o to, vám zdeliť , že za prvé neodpisujte človeka, preto, že má dieťa, za druhé nezabudnite na to, že hoci ho má, stále je rovnako preps aký bol, možno miernejšie, ale je. 


Ešte sa chcem podeliť s objavom , detské veci z H&M z organickej bavlny, body a tepláčky.  http://ec.europa.eu/environment/ecolabel/ 




The EU Ecolabel helps you identify products and services that have a reduced environmental impact throughout their life cycle, from the extraction of raw material through to production, use and disposal. Recognised throughout Europe, EU Ecolabel is a voluntary label promoting environmental excellence which can be trusted.
The EU Ecolabel scheme is a commitment to environmental sustainability. The criteria have been developed and agreed upon by scientists, NGOs and stakeholders to create a credible and reliable way to make environmentally responsible choices.
From the raw materials to manufacturing, packaging, distribution and disposal, EU Ecolabel products are evaluated by independent experts to ensure they meet criteria that reduce their environmental impact. The EU Ecolabel is an easy way to make an informed choice about the products you’re buying.
The scheme is voluntary, but hundreds of companies across Europe have joined up because of EU Ecolabel’s competitive edge and commitment to the environment. Customers can rely on the logo because every product is checked by independent experts.




... na záver ešte malá inšpirácia zimných lakov, podkladový červený Pupa, zlatý H&M.




3 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viki.. mat bejby v 24 nie je priskoro.. No vacsina ludi teraz si to pred 30tkou neplanuje.
    Pritom porody po 30. su oznacene klinicky ako GERIATRICKE :) (pekne pomenovanie, nie? :D )

    Ludia, co nechcu mat depky z toho ze budu mat 50, ked ich deti 15 ti povedia, ze je to priskoro.. ale prosimta!! Ked som ja vyrastala, bolo to divne ze moja mama mala 29 ked mala prve dieta, a kym som mala 6 rokov zazivala neprijemne komenty, ze ci som jej vnuca :D

    Takze --> conclusion: ak to nemas v 14tich je to v podstate jedno, treba na to DVOCH.. takze je to senzitivna zalezitost..
    No vsetci Ti budeme zavidiet, ked ty v 40tke budes moct nechat Lea doma a ist na dovolenku, kym nam budu doma zjapat 6 rocny spratci :D

    <3 u

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Geriatrické, to znie tak sviežo :D ďakujem, si poklad, cmukes

    OdpovedaťOdstrániť