štvrtok 9. augusta 2012

Chilling



Dieťa svoju existenciu v našom tele prejavuje kopaním a pohybom, čo síce pravdepodobne nie je za účelom nadviazania kontaktu s matkou, ale jednoducho jeho biologickými spontánnymi prejavmi. To ale neznamená, že nereaguje pohybom na náš dotyk, hlas alebo určitý stimul. Ja ako matka som schopná určitej neverbálnej komunikácie s mimčom. Ale nie len ja, ale aj môj parter, či iný príslušník rodiny, alebo priateľov. Dieťa, a nielen to, je možné zrelaxovať aj vďaka zvukom, alebo hudbe. Na základe Leovho  doporučenia (cítila som mrvenie) počúvam zvuky prírody,  spev vtákov, zvuk dažďa, alebo zvuky pralesa. Niekto kladie dôraz napríklad na Mozarta, či Vivaldivo, myslím si ale, že v konečnom dôsledku to závisí od nášho (a bejbyho) vkusu. Nikde nie je napísané, že inštrumentálny drum an basse, dubstep, alebo deep house, by boli zlou voľbou. Prikladám zopár typov:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára