sobota 4. augusta 2012

Nakupovanie a JA


Od začiatku tehotenstva som sa niekoľkokrát vybrala do detského oblečenia. Prvé mesiace som tam len nenápadne pokukávala po vecičkách a cítila sa, že vlastne ani neviem, čo tam hľadám. Moje nutkanie nakúpiť nejaké veci vyvrcholilo siedmim mesiacom, dovtedy som nemala kúpené ani jedny mini ponožky, pretože som stále v miernej panike takmer zutekala z obchodu. Neviem čo konkrétne vo mne vyvolávalo túto hrôzu :), pravdepodobne išlo o to, že som vlastne nevedela čím začať, aké je číslovanie (nič zložité, prvé mesiace 0-3), alebo ma chytil nejaký zvláštny druh baby - klaustrofóbie. Každopádne, ak máte podobné príznaky, mám radu: Zoberte so sebou kamarátku, sestru, alebo budúcu vyvolenú - krstnú (NIE VŠETKY NARAZ :D), a tá vám určite dobre poradí, čo vám treba a pridrží vás "pri zemi" tak, ako to bolo v mojom prípade. Moje trápenie tohto druhi sa skončilo na detskom oddelení v OC Tesco, kde ja som samozrejme začala pobehávať medzi regálmi, a nevedela, čo chytiť, alebo zobrať skôr. Ja som mala so sebou sestru, ktorá spĺňa zároveň funkciu budúcej krstnej a tá mi s chladnou hlavou strkala pred nos alternatívy, z ktorých som si vyberala farby môjmu oku a srdcu príjemné. 
Myslím, že je nanajvýš dôležité aby človek, ktorého si vyberiete na nakupovanie mal naozaj triezve uvažovanie a nezačal s vami utekať medzi všetkými vecami a zaradom ich trkať do kočíka. Je tiež dobré si uvedomiť, že bábätko rastie rýchlo, takže sa neoplatí nakupovať kvantá vecí na prvé mesiace.


Ďalšou veľmi nápomocnou vecou pre mňa bolo písanie zoznamu vecí, ktoré budem potrebovať, keď vyšlem flotilu do IKEA, je to zaručený spôsob ako nestratiť niť pri nakupovaní, a ak si tam dáte aj ceny a výslednú sumu, verte mi, že sami nebudete veĺmi chcieť tento limit prekračovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára