nedeľa 6. januára 2013

bodka za 2012, predsavzatia do 2013



Keby bolo možné, aby blog zapadol prachom, môj by už mal niekoľko centimetrovú vrstvu... ALE mala som vážny dôvod, ktorý sa volá Leo. Prvé dni/mesiace po príchode domov z pôrodnice sú stále najťažšie, pretože bábätko si zvyká na nový svet a vy si zvykáte na nové bábätko. Rok 2012 bol pre mňa najplodnejším (a to doslova), v mojom živote. Zažila som si čo to znamená tehotenstvo, kontrakcie, pôrod a v neposlednom rade starostlivosť o malú osobu. V tých voľných chvíľach, ktoré sa mi naskytli počas toho ako Leo spal, som brázdila internetom a pozerala si rôzne blogy... ktoré ma inšpirovali k tomu, aby som to s tým mojím nevzdala, ale skúsila ho renovovať a priliať mu trocha novej energie. Práve preto som sa rozhodla zostaviť aj (novoročné) predsavzatia, ktoré sa ho týkajú a znejú nasledovne:

  • projekt 365 - ide o celkom zaujímavý projekt, kde sa fotí niekto, alebo niečo, každý deň v roku, najčastejšie na rovnakom mieste, a posledný deň roku, alebo prvý nového, sa urobí koláž s viditeľným rozdielom od začiatku do konca projektu
  • projekt yummy - doma mám asi 15 kuchárskych kníh, tento projekt bude o varení z nich, zároveň bude zahŕňať aj moju snahu schudnúť po pôrode, preto jednou zložkou tohto projektu budu večere light alias kalórie dolu
  • projekt DIY - Do it yourself, tu ide o vytváranie vecí vlastnými rukami, tak mi držte palce, samozrejme sa budem snažiť o čo najväčšiu originalitu nápadov, aby to nebolo len o kopírovaní z ostatných stránok
  • projekt on, ona, ono - tu budem mapovať aké oblečenie sa vyskytuje v mojej mladej rodine, všetko pekné zdokumentujem. Tu by som rada zahrnula aj nápad s prevetraním môjho šatníka a to postupným vyťahovaním vecí zaradom a ich nosením, ak si niečo nebudem schopná obliecť, alebo zladiť, ide to nekompromisne z mojej skrine von
  • projekt 1=3? - budem sa snažiť pre jednu vec nájsť minimálne tri spôsoby nosenia
Takže od zajtra začínam, držte mi palce a dávajte mi odozvu, aloha








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára