sobota 4. augusta 2012

Olejčeky, alebo ako predísť striám


Jedným z prvých kozmetických krokov, ktoré som podnikla v tehotenstve, bola kúpa oleja, ktorý predchádza vzniku strií. V prvých mesiacoch tehotenstva som sa natierala vždy po sprche, ale časom som sa začala natierať aj dvakrát, trikrát do dňa. Mojím prvým produktom v tomto smere bol kokosový bio-olej, ktorý som neskôr nahradila detským olejom. Momentálne som v ôsmom mesiaci a používam ojej značky HiPP, ktorý je určený práve na tieto problémy. Je cenovo dostupný, má prírodné zloženie a rýchlo sa vstrebe. Jedinou nevýhodou je jeho malé balenie. Tento olej je vhodný aj na používanie počas kojenia, ale je nutné sa vyhnúť prsiam. Po pôrode má tú funkciu, že vracia pokožke jej pevnosť. Na záver by som rada dodala, že vďaka týmto olejom, nemám na svojom brušku ani jedinú striu, takže to vrelo odporúčam. Samozrejme sú ženy, ktoré môžu mať iný typ pokožky, takže to nemusí na nich mať rovnaký efekt. Ak má žena predpoklady na vznik strií, zvyknú sa objavovať okolo šiesteho mesiaca.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára