sobota 25. augusta 2012

insect inspirations

 Leto je ideálnym ročným obdobím keď sa môžeme vyšaliť s extravagantnou a farebnou bižu. Včera som pri potulkách v OC narazila niekoľkokrát na krásne hmyzie šperky. Na nasledujúcich fotkách sú vyobrazené modely, ktoré som si pozerala. Pod sekcie s fotografiami pripojím aj komenty v ktorých obchodoch sa dajú zohnať, prípadne pripojím link na objednanie.






Dychberúci geometrický insekt vytvorila talianska módna návrhárka Patrizia Pepe. Najkrajším kúskom je jednoznačne veľký asi 10 centimetrový čierno-zlatý chrobák, pripevnený na robustnej zlatej reťazi. Ja som sa ale rozhodla siahnúť po menšej variante koralovej farby. Ide naozaj o jedinečný a výnimočný šperk, pričom z každého kusu je vyrobené limitované množstvo. A ešte jedno plus-made in Italy. 



Tieto dva kúsky sú od značky Dyrberg Kern. Sú vernejšou kópiou hmyzu, ale nie sú v takých fascinujúcich farebných prevedeniach ako tie prvé, čo im ale neuberá na kráse. Rozhodne ide o iný a nie klasický druh šperku. Viac na ich oficiálnej stránke, alebo v našej košickej Optime. 



Samozrejme existujú aj lacnejšie varianty, ktoré zoženieme v bežnej bižutérii. Ja som svojho chrobáka ulovila do siete v H&M. Lak je vo farbe hmyzích krídel, ktoré menia na slnku farbu a dá sa kúpiť v Pupe. Prajem príjemný lov. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára